mandag den 28. august 2017

tidsfrister, rejser og andet shizzle

Man skulle næsten tro, at når først sabbatåret var skudt igang, så var det efterhånden slut med stress-akne og deadlines. Men i virkeligheden er mine todo-lister ved at vokse sig uendeligt lange og jeg skal holde min kalender meget tæt ind til kroppen for at forhindre korthuset i at brase sammen.

For at opsummere - jeg har i øjeblikket tre jobs, jeg skal afsted til Rusland lige om meget snart, og så har vi også lige hele Projekt England™som kører rundt i én kæmpe stor pærevælling (men mere om det senere).
Men midt i visumansøgninger, hotelbooking og aftenvagter i discounthelvede, så nyder jeg faktisk at have ansvaret liggende på egne skuldre. Jeg kan i stort omfang selv tilrettelægge min dag, da jeg ikke automatisk skal regne med at gymnasiet lægger beslag på en stor del af den. Ja, faktisk så troede jeg at jeg ville kede mig langt mere end jeg gør i øjeblikket.
Det er selvfølgelig klart at der skal trækkes nogle penge hjem hvis jeg skal have råd til rejser og uddannelse (og let's face it, tøj). Det er faktisk min største bekymring - at jeg er så forbandet heldig at blive optaget et sted i udlandet men ikke kan tage afsted fordi jeg ganske enkelt ikke har råd. Ugh.

Så ja, jeg er stadig i live og jeg er i gang med at navigere skuden. Jeg har tænkt mig at fortælle lidt mere om hele situationen med Rusland og hvad der skal ske der, og så derefter kommer mit primære fokus nok til at lægge på at få nailet et par tests og nogle ansøgninger (suk).

Først vil jeg dog lige gå ud og få renset mit ansigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar