mandag den 18. juli 2016

new in fra london


Jeg er kommet helskindet hjem fra London og selvom jeg ikke har lært så meget på den akademiske front, så har jeg fået mig en hyggelig britisk accent og shoppet en anelse. Jeg havde ikke så meget plads i kufferten (ups), så jeg holdt det på et absolut minimum og gjorde mig istedet et par investeringer. Hvem kan modstå tax free, især nu hvor pundet er latterligt lavt?

Jeg har således købt mig to neglelakker fra Chanel, nemlig en base og en smuk grøn/guld-farvet neglelak, samt min yndlingsparfume fra "Chance"-linjen. I Selfridges købte jeg også to makeup brushes, som er noget så fine. Jeg skal bare lige finde ud af hvordan de skal opbevares. Derudover købte jeg også en Naked-palette, som også har været et langvarigt ønske.

Så er der selvfølgelig Hermés enamel armbåndet, som jeg har ønsket mig i lang tid, men aldrig rigtig har orket at investere i. Et armbånd er dog ikke en byrde for kufferten, så jeg tænkte bare why the fuck not. Hermés' personale er i øvrigt også noget af det sødeste og servicemindede, selv når du tropper op i slidte jeans og regnjakke, i modsætning til Chanel's. Fuck jeg hader de trunter der står i Chanel-afdelinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar