torsdag den 14. juli 2016

banksy in brighton


I skrivende stund sidder jeg ovre i London. Her har jeg brugt snart to uger på at gå i skole, møde nye mennesker og udforske byen. Det er faktisk min fjerde gang i London, så jeg kan faktisk deres undergrundssystem udenad (lol).

Hvad angår skolen, så er EF sgu ikke noget at råbe hurra for. Øv hvor er jeg dog skuffet over dem, og det har de vist også fået at vide en del gange. Jeg er dog blevet mere sikker på min sprog og på mit niveau (der vistnok er på vippen til at være native speaking, wuhu), og så har jeg også fået mig en britisk accent. Det vil jeg dog ikke sige er EF's fortjeneste. Så er der selvfølgelig også de mange søde mennesker jeg har mødt og alle de oplevelser jeg har haft efter skoletid. En af disse oplevelser har været at besøge Brighton, hvor jeg faldt over dette fine piece af Banksy. Han er pisse dygtig.

Beklager i øvrigt den dårlige kvalitet. Jeg har lidt af et princip med at jeg tager så få billeder som muligt, for jeg oplever tingene bedre uden at stå bag en linse. Er det mærkeligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar