onsdag den 29. juni 2016

rick owens overload + london fuckup

Rick Owens overload

Rick Owens kan ikke lave et par pæne stilletter om det så gjaldt hans liv,  men tøjet er faktisk pænt fucking nice. Det er som skabt til mit hoved, i hvert fald det meste, med alle de draperinger, læder, og naturligvis - sort. Jeg digger det sygt meget og min pengepung skriger ved tanken. Suk. Engang når jeg bliver rig... 

I mellemtiden må jeg nøjes med at kigge og så glæde mig over at jeg tager til London lige om snart. Jeg har haft rimelig meget beef med EF fordi de har fucket temmeligt meget op, men jeg håber da at det løser sig. De havde nemlig skrevet forkert hjemrejsedato på, så jeg har sendt en temmelig passiv-aggressiv mail hvor jeg allernådigst beder om at få dækket en ny billet hjem. Jeg håber at I nyder sommeren lige så meget som jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar