mandag den 3. august 2015

en hvid t-shirt


Jeg har kastet mig ud i et mindre DIY-projekt, efter jeg så et billede på Tumblr. Yeah, jeg er sådan en type. Jeg fandt denne hvide t-shirt til 10 kroner i en genbrug, så nu skal jeg sådan set bare i gang. Jeg håber at resultatet bliver lige så godt som billedet nedenunder.
Jeg nyder de sidste krampetrækninger af ferien i fulde drag. Jeg læser russiske eventyr, skriver på historier, og ødelægger min lever under sociale sammenkomster. Jeg kan også fortælle at jeg er blevet fastansat i Rema, så det betyder altså at jeg ikke skal leve af SU. Gudskelov - så skal jeg ikke ud på jagt efter et nyt job.
Sidst, men ikke mindst - så fylder jeg snart år! Jeg er virkelig ikke til de store fødselsdage, fordi jeg hader at være i centrum for opmærksomheden, men i år har jeg inviteret en del mennesker. Jeg håber bare at det går nogenlunde godt...




3 kommentarer:

  1. Happy Birthday Julie! :P <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Om 3 dage går det løs :D

      Slet
  2. I have actually stalked you and your creativity since your youtube days, because it is like watching an ever evolving work of art! I love your blog, and I love all of who you are! Thank god for google translate these days since I do not otherwise know Danish. I know the translation is not perfect. But with your writing, I have learned that if I turn the page to the side a bit, I can understand much of what you are trying to say. :D)

    SvarSlet