fredag den 17. juli 2015

chanel nail polish


Det vælter ind med nye ting her i øjeblikket, men som sagt har jeg først kunne tage billeder nu. Ups. Jeg er normal ikke rigtig nogen neglelak-pige - i børnehaven fik jeg udslæt over hele kroppen på grund af noget børneneglelak (det der gummiagtige stads) og eftersom jeg arbejder i en butik, skaller det lynhurtigt af. Derudover havde jeg under min punk-fase sort neglelak på konstant, hvilket skadede mine negle.
Nu er jeg kommet lidt efter det igen, men jeg er først blevet virkelig interesseret da jeg lige faldt over noget Chanel neglelak. Det var alligevel nogle fine farver. Jeg har købt lidt neglelak hist og her, nogle mere brugt end andre, så nu har jeg sgu startet en lillebitte samling. Jeg har indtil videre kun prøvet Graphite og Atmosphere, som jeg er dybt imponeret over. Selv min mor kan lide dem! Jeg kan særlig godt lide Atmosphere, fordi den minder mig om det der skidt som Dumbledore skal drikke i "Harry Potter og Halvblodsprinsen"... ups.
De holder faktisk også virkelig godt - de har overlevet hele 2 vagter i Rema. Jeg ved ikke om der findes nogle bedre mærker derude (jeg har kun prøvet H&M og Moss), men jeg er i hvert fald godt tilfreds.

Så! Til neglelak-folket derude: Hvilket mærke/farve neglelak kan I anbefale?

I have started a small collection of Chanel nail polish - the colours are amazing! Which nail polish would you recommend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar