torsdag den 16. juli 2015

nyt// the balenciaga city



Ah ja. Så blev den altså min. Lidt af et bloggerfænomen, pissedyr og videre i den dur - men ikke desto mindre har jeg ønsket mig den i flere år. Det har dog været temmelig urealistisk indtil jeg endelig fik banket en opsparing til taske op - og nu har jeg den så. Den kostede 4400 kr (jeg har aldrig forstået hvorfor bloggere ikke vil fortælle folk priserne??), hvilket er virkelig mange penge - men i forhold til hvad en Balenciaga normalt ellers bliver solgt videre for, synes jeg at det er en ganske god handel. Den er slidt og skal lige have en kærlig hånd i løbet af dagene, men den formår virkelig at pifte ethvert outfit op. Hold kæft en kliché, hva?
Sandheden er at jeg har testet det. Julie ser en normal stol - Julie lægger sin nye taske på stolen - BANG, og den ser pludselig vildt artsy ud. Sådan.

Det var virkelig meget tekst om noget meget ubetydeligt. Jeg er bare ganske glad for min nye taske, og I kan lige så godt forberede jer på flere nye ting, for nu har jeg endelig fået mit kamera hjem. Kvaliteten fucker lidt - men fred være med det.
I øvrigt skriver jeg dette indlæg fra min nye computer, og det fungerer ret godt. Jeg har tænkt mig at eksperimentere med en lillebitte, engelsk oversættelse for at se om dette har nogen effekt. Ellers dropper jeg det bare. Peace out!

My new Balenciaga city bag. Lots of patina, just how I like it. I absolutely adore the bag.

2 kommentarer: