tirsdag den 9. maj 2017

planer for bloggen



Lidt over et halvt år skulle der gå, før jeg fik styr på hvad jeg havde lyst til og hvor jeg ville tage bloggen hen - og ikke mindst om jeg stadig ville have tid til det. Nu er jeg snart færdig med gymnasiet og kan rive et år ud af kalenderen til at spare op, rejse, og gøre de ting jeg har allermest lyst til. Og selvom det vel egentlig er et et eller andet slags underliggende egoistisk behov, så kan jeg godt lide ideen om at fortsætte med en digital dagbog.

Jeg skal have styr på projekt Studie i England, jeg skal arbejde, undervise, rejse, og skrive. Derudover vil jeg, som en slags forberedelse til at kunne tage afsted, forsøge at rydde ud i mine ting, herunder mit tøj. Jeg vil gerne investere i tøj af god kvalitet, der vil kunne bruges på kryds og tværs, så der er mere plads i kufferten når (hvis?) jeg engang skal afsted.
Alt det her kommer nok til at fylde majoriteten af fremtidige indlæg, hvor jeg går i dybden med processen - lige fra økonomi, investering og opsparing, til planlægning af tøjkøb og ansøgninger til universiteterne. Det hele bliver én stor pærevælling, som jeg vil prøve at gøre strømlinet og nogenlunde overskueligt. Det giver i hvert fald mening oppe i mit hoved, haha.

Så her har du det - hvad der kommer til at ske på bloggen fremover. Jeg håber at I er klar på at følge med så snart huen er solidt plantet på min knold (om cirka halvanden måneds tid), for jeg har tænkt længe over det her. Jeg tror at det bliver nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar