lørdag den 20. februar 2016

new // chanel makeup





[Chanel mascara 10 noir & neglak “18 Rouge Noir“]
En mascara og en neglelak for 460 kr i alt. Mærker er dyre og på dét punkt er jeg en anelse åndssvag. Det er lidt den indre skade (altså fuglen der er vild med glimtende ting) som stikker næbbet frem. Men for fanden, skidtet virker jo og neglelakken er flot. Kvalitet frem for kvantitet og alt det der fis.
Jeg har planlagt en røvfuld indlæg da jeg lige selv kunne overskue det. Jeg har endelig fået taget mig sammen til at skifte domæne. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved headeren endnu, for at være ærlig, så det må lige vente lidt. Jeg har ikke nogen sociale planer for min lørdag aften, jeg skal bare lave mad med min bror og så lave en russiskaflevering. Jeg tog en IQ-test i dag inde på Illustreret Videnskab's side, men jeg tror ikke at den er særlig troværdig, for jeg fik en temmelig høj score. Det virker lidt usandsynligt.
Det var en masse ligegyldige ting om min dag, når jeg egentlig bare ville vise hvad jeg klatter mine penge væk på.

A mascara and a nail polish for 460 DKK. Labels are expensive, but I don't mind paying for quality. It works, after all! The nail polish is gorgeous.
I just changed my url, but I haven't decided on a header yet. I don't know what to do about honestly. But for now, I will cook dinner with my brother and write an assignment. What a night! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar