lørdag den 2. januar 2016

nytårsforsætter '16


Så kom vi ind i det nye år. Jeg håber at I alle har øjne og fingre i behold. Jeg har tænkt mig at kigge lidt på nytårsforsætter, som jeg gjorde sidste år.

I 2016:
1) Få købt den der Chanel-taske. Det har været drømmen i lang tid og nu skal der spares op.

2) Rejse til London igen. Meget, meget gerne også Paris hvis muligheden er der.

3) Få sparet et orn'ligt stort beløb op til min uddannelse.

4) Afslutte matematik med topkarakterer. Aldrig. Mere. Matematik.

5) Øve russisk bare 5 minutter hver dag.

6) Fortsætte med at undgå at bruge penge på dumme ting, i højere grad endda.

7) Tage skolen mere seriøst

8) Få skrevet mere på den dér historie

Som I nok kan fornemme, er gymnasiet allerhøjeste prioritet lige nu. Det har selvfølgelig også noget at gøre med mine rimelig høje ambitioner. Jeg har været inde i en periode med virkelig drænet energi og overskud, men juleferien har efterhånden fået rettet op på dette.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar