mandag den 28. december 2015

diy // marmordimser

Jeg roder meget. Det kan jeg nok ikke løbe fra. Men det er nu alligevel rart når der er orden på mit værelse. Indtil videre har jeg bare brugt en æske fra en eller anden dims jeg har købt, samt æsken til en solgt iPhone 4, til alle mine småting som jeg ikke helt ved hvor fanden jeg skal gøre af.

Anyway, jeg har set på cirka en milliard blogs hvordan noget simpelt marmorpapir kan forvandle dine kedelige beholdere til noget dyrt udseende marmor. Så det måtte jeg jo prøve! Pisse nemt.




Det startede egentlig godt ud. Det er meget nemt at arbejde med, for du skal bare klippe lidt og så rive foliet væk, så marmorpapiret kan klistre fast. Resultatet synes jeg egentlig blev meget godt, men man skal virkelig tænke sig lidt om hvad angår hjørner, for papiret er lidt genstridigt. Og så skal hjørne jo også passe sammen.
Men alt det kan man jo ikke se så snart man tager et billede på afstand. Så jeg er meget tilfreds med mine nye æsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar