onsdag den 2. april 2014

MORE MUSICAL

Det blev ikke til mere end et (forbudt!) billede i iPhonekvalitet ude fra siden af scenen. Som I kan se er vores instruktører meget glade for velour som bagtæppe, men det er fktisk ikke så forstyrrende. Lige der var Jesper og Mads midt i en dødsscene. Jeg synes de gør det virkelig godt i denne akt, da Mads fint kan udtrykke den overraskelse og fortvivlelse hans karakter føler når han skyder Jepser alias Pierre. Det er taget ud fra en roman af Jean-Paul Satre, hvis nogen skulle være interesserede.

Jeg er klar over at det nok ikke er vanvittigt spændende for de fleste af jer, men det er bare lige for at give en update om hvad jeg går og laver - og musical er det eneste jeg jo så laver denne uge. Det eneste lyspunkt vil nok være hvis jeg får overtalt min far til at tage billeder af vores premiere, så det i det mindste er i bedre kvalitet, haha. Men fra på søndag af, bliver alt "normalt" igen på bloggen.

Nu er der en halv time til at jeg skal stå på scenen igen under prøverne på 5. akt, "Oh Mein Papa", og skråle løs på "Honey, Honey," og "Mamma Mia", så jeg tror lige jeg lukker øjnene indtil da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar