onsdag den 26. marts 2014

FRISK FRA KAMERAET

Man må da sige at mit første indlæg herinde lægger blidt ud. En af mine interesser er fotografering, og siden min far er professionel fotograf, får jeg tit lov til at låne hans ekspertise og objektiver. Det resulterer nogle gange i nogle flotte skud (synes jeg selv) og derfor vil jeg gerne dele det herinde. Så kan I jo også se hvad jeg formår, da alle billeder af mig selv garanteret bliver i webcam-kvalitet, haha. Ja, der kommer nemlig billeder af mig. For om nogle uger skal jeg have farvet hår. Nok om det, mere billede.




2 kommentarer:

  1. virkelig flotte billedere! ;)
    hvordan får du vandet til at se sådan ud?
    http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Jeg bruger en lang lukkertid, det er også derfor der ser så lyst ud på billedet, selvom jeg tog det ved solnedgang.

      Slet