onsdag den 4. april 2018

Når man lige tror at man har styr på tingene...



... Så vælger karma selvfølgelig lige at klaske en spand isvand i hovedet på dig. Det lyder måske lidt overdrevet, men det skyldes altså at min computer har valgt at lagt sig til at dø, bedst som jeg lige begyndte at blive helt optimistisk omkring den der opsparing. For fanden da også. Jeg føler virkelig, virkelig ikke at jeg sådan har 8.000 kr+ til at trække ud og så bare kaste ned i et sort hul. Det er altså to måneders leveomkostninger ovre i England, mindst.

Til gengæld er det vel også en rimelig god påmindelse om at hey, jeg bliver nødt til at sørge for at lægge penge fast til side til den slags ting i fremtiden. Min telefon kan også hoppe af når som helst (den er rimelig gammel nu, i hvert fald når det gælder mobilers levetid), så det er nok en god idé at være forberedt til den slags. Så jeg ikke står ovre i England med 100 kr tilbage til resten af måneden og en smadret telefon. Det ændrer dog ikke på hvor mega nedtur jeg har over det lige nu.

Photo by Imani Clovis on Unsplash

Ingen kommentarer:

Send en kommentar