lørdag den 14. maj 2016

en favoritkaktus

marble and pineapple from areastore.dk

Egentlig ville jeg bare lige flashe mine fine nye nips, nemlig et rundt marmorfad og en guldananas. Jeg synes de er herlige. Men så fik jeg også øje på en af mine kaktusser, og så kunne jeg jo passende istedet tale lidt om den. Ærlig talt, jeg fucking elsker kaktusser. De er de eneste planter jeg ikke kan slå ihjel og deres pigge er på en gang skræmmende og fascinerende. I øjeblikket har jeg omkring 5 kaktusser.
Min fascination opstod nok først rigtigt da jeg var på studietur i Barcelona og vi var i deres botaniske have. Der har de altså en ordentlig portion kaktusser og jeg fik lært alt om sukulens og hvilke kaktusser man kan spise (!). Jeg tror jeg vil tage en kaktus med til min biologieksamen, haha.

Jeg håber at I nyder pinsen i fulde drag. Nu vil jeg smutte tilbage til de sidste afleveringen inden eksaminerne står for døren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar