søndag den 17. april 2016

random facts


Af mystiske årsager kan jeg selv godt lide indlæg som disse, så derfor skal alle andre naturligvis også tvangsfodres med det. Er det ikke sådan man blogger?

Jeg har lige fået klippet 15 centimeter af mit år, hvilket har fået mine krøller til at gå endnu mere amok. Nu har jeg endelig lært at jeg skal rede mit hår i badet og holde mig langt væk fra føntørrere. Jeg har utrolig mange bittesmå skønhedspletter - ikke i ansigtet, men ellers alle mulige steder, hvilket jeg har arvet fra min far. Jeg drikker nogle gange vand med sugerør, fordi det bare er lidt mere hyggeligt. Jeg læste min første Harry Potter-bog inden jeg startede i 2. klasse.  Jeg er sindssygt kræsen angående slik; jeg kan udelukkende lide helt almindelige vingummier eller chokolade - nej tak til lakrids. Jeg elsker at have om økonomi i samfundsfag, i modsætning til andre andre haha. Jeg har for mange jakker og blazere. Jeg skal på sprogrejse i sommerferien. Jeg elsker musicals, og har selv medvirket i nogle selvom jeg ikke kan synge. Et af mine højeste ønsker er at kunne synge godt, hvilket nok aldrig kommer til at ske. Jeg er igang med at skrive et fanbrev for første gang. Jeg er en kæmpe Star Wars-nørd. Jeg har fire farver i min garderobe: sort, blå, army og grå. Jeg er pisse stolt af mine kaktusser og er igang med en lille samling. To af dem har jeg haft siden 8. klasse. Min yndlingsbog er Fagre Nye Verden.

Har I nogle random facts I vil dele ud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar