tirsdag den 22. april 2014

INSULTING QUOTES


De bedste 25 kroner jeg nogensinde har givet ud.
Jeg er ked af at jeg ikke fik blogget i går, men var til påskefrokost hele dagen og måtte styrte hjem for at nå at pakke inden jeg skulle med bussen. I dag skal vi trække emner til vores eksaminer og jeg er faktisk ophøjet ligeglad. Måske fordi jeg allerede har sendt en ansøgning afsted til gymnasiet? I hvert fald, så ville jeg faktisk gerne lige flashe min skrivemaskine. Jeg købte den i en genbrugsbutik for 25 kroner. Det er virkelig godt givet ud. Derefter har jeg faktisk bare siddet og skrevet fornærmelser, så jeg kan klippe små sedler ud og give dem til folk jeg ikke kan lide. Eller, det er i hvert fald meningen med det. Her kommer der et par stykker:
Lol ur a faggot.
Next time I see you, remind me not to talk to you.
Pls stop.
Use a condom. The world doesn't need another you.
Sorry for calling you a bitch. Thought you already knew.
What's the boy word for slut?
You're not just wrong, you're stupid.
Now we know why some animals eat their own children.
I hope you step on a lego.
Life is a bitch. So are you.
Jeg elsker fornærmelser og bilder mig selv ind at det kan du da også!

Forresten trak jeg et pissegodt emne i dansk. Romantikken? Piece of cake.

2 kommentarer:

  1. Så fede citater. Og hvor er jeg misundelig på din skrivemaskine. Og så virker den endda! Du må uden tvivl godt sende den min vej!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvis der dukker en identisk skrivemaskine op til 25 kroner igen, skal jeg skam nok give dig et tip ;-)

      Slet