fredag den 21. marts 2014

Velkommen til mig.


Efter at have været en semi-anynom bloglæser over en længere periode, kunne jeg simpelthen ikke dy mig og valgte selv at starte en blog. Jeg har åbenbart en idé om at jeg har noget at bidrage med i dette store medie, eller i hvert fald har et behov om at skrive om mine meninger.

Hvem er jeg? Jeg er en lille pige på 16 år og 170 centimeter hvis jeg runder lidt op, haha. Min forhenværende psykolog har beskrevet mig som introvert og en tænker. Jeg tror muligvis godt jeg kan slås intellektuelt med de øvrige blogs, selvom jeg har et indtryk af at de fleste er nogle år ældre end mig.
Jeg vil ikke betegne mig som selv som en modeslave. Jeg er overfladisk interesseret i det, men jeg går mere mine egne "alternative" veje. Men det vil alle nok sige om sig selv, ikke?
Til dagligt går jeg på efterskole, men det er dog på nedsat tid da jeg har fået konstateret en psykisk sygdom, og derfor modtager behandling i min hjemby. Jeg er faktisk meget åben omkring at jeg har en psykisk sygdom men jeg må indrømme det er svært at snakke om det med familie og venner.

Jeg er meget interesseret i politik og samfund, jeg holder meget af en god, intellektuel diskussion og så har jeg nogle lidt anderledes fritidsinteresser.

Vel mødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar